Post by tesek86179 on Nov 11, 2024 4:18:18 GMT
Pe 2 decembrie, Asociația Națională a Lanțurilor de Droguri, Inc. („NACDS”) a depus un brevet de amicus în sprijinul organizației membre și a petiționarului Rite Aid în apelul consolidat la Hotărârea și Ordinul declarativ al FCC din 10 iulie 2015 („ Ordin”) la Curtea de Apel al Statelor Unite ale Americii pentru Circuitul District of Columbia. Vezi ACA Int'l, et al. v. FCC , nr. 15-1211 (DC Cir.). Am raportat mai devreme că Rite Aid și-a depus înscrisul de deschidere concentrându-se pe părțile legate de asistența medicală ale ordinului pe 25 noiembrie, în aceeași zi în care petiționarii comuni și-au depus scurtul de deschidere . NACDS observă că susține, de asemenea, argumentele petiționarilor comuni legate de numerele reatribuite, sistemele automate de apelare telefonică și revocarea consimțământului, dar a prezentat un document amicus separat pentru a aborda impactul ordinului asupra notificărilor critice privind asistența medicală a pacienților. Scurtă la 2 n.1.
NACDS se descrie ca o asociație comercială nonprofit ai cărei membri „exploatează mai mult de 40.000 de farmacii”, „angajează 179.000 de farmaciști”, „obțin peste 2,9 miliarde de rețete anual” și „ajuta pacienții să-și ia medicamentele corect și în siguranță, oferind în același timp Lista de nivel C de nivel inovatoare. servicii care îmbunătățesc sănătatea pacienților și accesibilitatea asistenței medicale.” Id . la 2. Ca atare, „membrii NACDS au un interes puternic în a se asigura că sunt capabili să comunice mesaje de asistență medicală pacienților lor în mod direct și eficient, fără restricții de reglementare inutile.” Id . la 2-3. NACDS explică că comunicațiile de asistență medicală ale farmaciilor către telefoanele fără fir ale pacienților sunt „esențiale pentru îmbunătățirea sănătății pacienților și scăderea costurilor de asistență medicală” și, prin urmare, se încadrează în scutirea TCPA pentru „scopuri de urgență” pentru comunicațiile care afectează sănătatea sau siguranța consumatorilor. NACDS se plânge de faptul că FCC nu a recunoscut că notificările de asistență medicală sunt deja scutite de TCPA și, în schimb, a creat o nouă scutire împovărătoare care pune condiții inutile și nefuncționale asupra capacității farmaciștilor de a comunica cu pacienții lor și că „Exceptarea FCC pentru asistență medicală . . . ar trebui anulat ca fiind ilegal în temeiul Primului Amendament.” Id . la 5, 13, 20.
În primul rând, NACDS observă că „[f]armațiile oferă pacienților lor mai multe tipuri de comunicări importante privind asistența medicală”, cum ar fi mementouri de reîncărcare a rețetelor, notificări de retragere a medicamentelor și mesaje informaționale cu privire la importanța utilizării medicamentelor așa cum este interzis, „care se încadrează, fără îndoială, categoria FCC de „notificări de prescripție medicală”.” Id . la 5 (citând Ordinul ¶ 146). „Aceste notificări de prescripție avertizează rapid și convenabil pacienții cu privire la informații importante și sensibile la timp, care sunt esențiale pentru utilizarea adecvată din punct de vedere medical a medicamentelor prescrise.” Scurtă la 5-6. Citând la o mulțime de articole și studii academice, NACDS afirmă că „[ne]ificiența de a lua medicamente conform prescripției, cunoscută sub numele de neaderarea la medicamente,” poate duce la complicații de sănătate semnificative, potențial fatale, și la costuri substanțial mai mari ale asistenței medicale. Vezi id . la 6-8. Un instrument esențial pe care farmaciștii îl folosesc pentru a reduce neaderarea la medicamente este „de a contacta rapid și eficient pacienții de pe telefoanele lor pentru a-i alerta cu privire la informațiile legate de prescripțiile lor. . . . [și din moment ce] aproape cincizeci la sută din gospodării nu mai au telefoane fixe rezidențiale, permiterea farmaciștilor să facă apeluri de notificare pe bază de rețetă și alte apeluri de asistență medicală către telefoanele fără fir este esențială pentru obținerea unor rezultate mai bune în materie de sănătate.” Pe scurt la 10, 11.
În al doilea rând, NACDS notează că „restricțiile TCPA privind apelurile către telefoanele fără fir nu se aplică apelurilor „efectuate în scopuri de urgențăI]storia legislativă a TCPA arată că Congresul a intenționat ca „scopurile de urgență” să fie interpretate „în sens larg și nu restrâns””, iar FCC a definit ea însăși termenul ca însemnând „apeluri făcute necesare în orice situație care afectează sănătatea și siguranța. a consumatorilor.” Id . la 13-14. NACDS susține că Ordinul, totuși, nu reușește să aplice această excepție extinsă pentru „scopuri de urgență” din TCPA comunicațiilor de asistență medicală către telefoanele fără fir ale pacienților, dar, în schimb, impune o „derogare împovărătoare pentru comunicațiile de asistență medicală către telefoanele fără fir”. Id . la 14. Mai exact, această scutire „adaugă o cerință de „exigență” inexplicabilă și nedefinită”, „impune o cerință fără costuri, care interzice apelurile și mesajele de asistență medicală care iau în considerare minutele planului de telefon mobil al destinatarului apelului” și „restricţionează conținutul, lungimea, frecvența și numărul comunicărilor de asistență medicală către telefoanele fără fir ale pacienților, chiar dacă aceste restricții pot împiedica capacitatea unei farmacii de a furniza suficiente informații de asistență medicală pacienților.” Id . la 14-15. NACDS susține că impunerea de către FCC a acestor condiții inutile și inutile a „neutralizat” în mod efectiv excepția pentru scopurile de urgență statutare în ceea ce privește comunicațiile de asistență medicală și este arbitrară, capricioasă și contrară politicii naționale de asistență medicală care promovează notificările privind asistența medicală către pacienți. Id . la 15-17.
În al treilea rând, NACDS susține că scutirea ordinului de asistență medicală încalcă Primul Amendament, deoarece restricțiile sale privind vorbirea nu sunt adaptate în mod strict pentru a servi un interes guvernamental semnificativ. Id . la 18-19. Dimpotrivă, NACDS susține că aceste restricții contravin „interesului guvernamental semnificativ recunoscut de Congres” de a promova comunicațiile în domeniul sănătății. Id . la 19. NACDS observă în continuare că FCC, Departamentul de Sănătate și Servicii Umane din SUA și Comisia Federală pentru Comerț „au recunoscut în mod repetat interesul substanțial de a permite pacienților să primească comunicări de asistență medicală fără sarcină de la furnizorii lor”. Id . În special, „FCC admite că apelurile legate de sănătatea și siguranța pacienților ar trebui să fie complet eliberate de cerințele TCPA, indiferent de alte interese guvernamentale protejate de TCPA” prin adoptarea unei definiții ample a excepției pentru scopuri de urgență a TCPA care include „ orice comunicări dacă sunt necesare pentru sănătatea sau siguranța destinatarului.” Id .
Ca ajutor, NACDS cere Curții de Apel din DC să anuleze Ordinul și să recunoască comunicările de asistență medicală de la farmacii către pacienții lor ca fiind atât „necesare”, cât și „care afectează sănătatea și siguranța consumatorilor”, plasându-le în mod direct în excepția scopurilor de urgență a TCPA. . Id . la 21.
NACDS se descrie ca o asociație comercială nonprofit ai cărei membri „exploatează mai mult de 40.000 de farmacii”, „angajează 179.000 de farmaciști”, „obțin peste 2,9 miliarde de rețete anual” și „ajuta pacienții să-și ia medicamentele corect și în siguranță, oferind în același timp Lista de nivel C de nivel inovatoare. servicii care îmbunătățesc sănătatea pacienților și accesibilitatea asistenței medicale.” Id . la 2. Ca atare, „membrii NACDS au un interes puternic în a se asigura că sunt capabili să comunice mesaje de asistență medicală pacienților lor în mod direct și eficient, fără restricții de reglementare inutile.” Id . la 2-3. NACDS explică că comunicațiile de asistență medicală ale farmaciilor către telefoanele fără fir ale pacienților sunt „esențiale pentru îmbunătățirea sănătății pacienților și scăderea costurilor de asistență medicală” și, prin urmare, se încadrează în scutirea TCPA pentru „scopuri de urgență” pentru comunicațiile care afectează sănătatea sau siguranța consumatorilor. NACDS se plânge de faptul că FCC nu a recunoscut că notificările de asistență medicală sunt deja scutite de TCPA și, în schimb, a creat o nouă scutire împovărătoare care pune condiții inutile și nefuncționale asupra capacității farmaciștilor de a comunica cu pacienții lor și că „Exceptarea FCC pentru asistență medicală . . . ar trebui anulat ca fiind ilegal în temeiul Primului Amendament.” Id . la 5, 13, 20.
În primul rând, NACDS observă că „[f]armațiile oferă pacienților lor mai multe tipuri de comunicări importante privind asistența medicală”, cum ar fi mementouri de reîncărcare a rețetelor, notificări de retragere a medicamentelor și mesaje informaționale cu privire la importanța utilizării medicamentelor așa cum este interzis, „care se încadrează, fără îndoială, categoria FCC de „notificări de prescripție medicală”.” Id . la 5 (citând Ordinul ¶ 146). „Aceste notificări de prescripție avertizează rapid și convenabil pacienții cu privire la informații importante și sensibile la timp, care sunt esențiale pentru utilizarea adecvată din punct de vedere medical a medicamentelor prescrise.” Scurtă la 5-6. Citând la o mulțime de articole și studii academice, NACDS afirmă că „[ne]ificiența de a lua medicamente conform prescripției, cunoscută sub numele de neaderarea la medicamente,” poate duce la complicații de sănătate semnificative, potențial fatale, și la costuri substanțial mai mari ale asistenței medicale. Vezi id . la 6-8. Un instrument esențial pe care farmaciștii îl folosesc pentru a reduce neaderarea la medicamente este „de a contacta rapid și eficient pacienții de pe telefoanele lor pentru a-i alerta cu privire la informațiile legate de prescripțiile lor. . . . [și din moment ce] aproape cincizeci la sută din gospodării nu mai au telefoane fixe rezidențiale, permiterea farmaciștilor să facă apeluri de notificare pe bază de rețetă și alte apeluri de asistență medicală către telefoanele fără fir este esențială pentru obținerea unor rezultate mai bune în materie de sănătate.” Pe scurt la 10, 11.
În al doilea rând, NACDS notează că „restricțiile TCPA privind apelurile către telefoanele fără fir nu se aplică apelurilor „efectuate în scopuri de urgențăI]storia legislativă a TCPA arată că Congresul a intenționat ca „scopurile de urgență” să fie interpretate „în sens larg și nu restrâns””, iar FCC a definit ea însăși termenul ca însemnând „apeluri făcute necesare în orice situație care afectează sănătatea și siguranța. a consumatorilor.” Id . la 13-14. NACDS susține că Ordinul, totuși, nu reușește să aplice această excepție extinsă pentru „scopuri de urgență” din TCPA comunicațiilor de asistență medicală către telefoanele fără fir ale pacienților, dar, în schimb, impune o „derogare împovărătoare pentru comunicațiile de asistență medicală către telefoanele fără fir”. Id . la 14. Mai exact, această scutire „adaugă o cerință de „exigență” inexplicabilă și nedefinită”, „impune o cerință fără costuri, care interzice apelurile și mesajele de asistență medicală care iau în considerare minutele planului de telefon mobil al destinatarului apelului” și „restricţionează conținutul, lungimea, frecvența și numărul comunicărilor de asistență medicală către telefoanele fără fir ale pacienților, chiar dacă aceste restricții pot împiedica capacitatea unei farmacii de a furniza suficiente informații de asistență medicală pacienților.” Id . la 14-15. NACDS susține că impunerea de către FCC a acestor condiții inutile și inutile a „neutralizat” în mod efectiv excepția pentru scopurile de urgență statutare în ceea ce privește comunicațiile de asistență medicală și este arbitrară, capricioasă și contrară politicii naționale de asistență medicală care promovează notificările privind asistența medicală către pacienți. Id . la 15-17.
În al treilea rând, NACDS susține că scutirea ordinului de asistență medicală încalcă Primul Amendament, deoarece restricțiile sale privind vorbirea nu sunt adaptate în mod strict pentru a servi un interes guvernamental semnificativ. Id . la 18-19. Dimpotrivă, NACDS susține că aceste restricții contravin „interesului guvernamental semnificativ recunoscut de Congres” de a promova comunicațiile în domeniul sănătății. Id . la 19. NACDS observă în continuare că FCC, Departamentul de Sănătate și Servicii Umane din SUA și Comisia Federală pentru Comerț „au recunoscut în mod repetat interesul substanțial de a permite pacienților să primească comunicări de asistență medicală fără sarcină de la furnizorii lor”. Id . În special, „FCC admite că apelurile legate de sănătatea și siguranța pacienților ar trebui să fie complet eliberate de cerințele TCPA, indiferent de alte interese guvernamentale protejate de TCPA” prin adoptarea unei definiții ample a excepției pentru scopuri de urgență a TCPA care include „ orice comunicări dacă sunt necesare pentru sănătatea sau siguranța destinatarului.” Id .
Ca ajutor, NACDS cere Curții de Apel din DC să anuleze Ordinul și să recunoască comunicările de asistență medicală de la farmacii către pacienții lor ca fiind atât „necesare”, cât și „care afectează sănătatea și siguranța consumatorilor”, plasându-le în mod direct în excepția scopurilor de urgență a TCPA. . Id . la 21.